Actualizare date ONRC
Acasă » Actualizare date ONRC

Actualizare date ONRC

Ești asociat sau administrator în cadrul unui SRL și ți-ai modificat datele personale? Atunci este bine să actualizezi datele la ONRC. Află ce date trebuie actualizate, când și cum trebuie făcută o actualizare date ONRC .

Actualizare date ONRC: când și de ce trebuie să actualizezi datele?

Dacă îți schimbi buletinul, numele sau adresa, știi că trebuie să mergi la bancă pentru a-ți actualiza datele în baza cărora ți-ai deschis contul bancar. Exact în același fel, dacă ești asociat sau administrator al unui SRL trebuie să informezi Registrul Comerțului cu privire la orice date de identificare sau acte modificate.

Când trebuie să faci actualizare date ONRC?

Actualizarea datelor personale la Registrul Comerțului este necesară atunci când un asociat sau administrator din firmă își modifică datele de identificare, adică actul de identitate prezentat la înființarea firmei. 

Ce date trebuie actualizate la ONRC?

Trebuie actualizate la ONRC toate informațiile de identificare modificate:

  • nume
  • adresă
  • serie și număr CI

Atenție: Nu trebuie modificate restul documentelor, cum ar fi Actul Constitutiv!

Cum se face actualizarea datelor la Registrul Comerțului și ce documente sunt necesare?

Pentru a informa Registrul Comerțului cu privire la orice modificare a datelor personale ale unuia dintre asociați/administratori, trebuie să depui la ghișeul ONRC un dosar care să conțină următorul set de documente justificative:

  1. Cererea de înregistrare
  2. Actul doveditor din care să rezulte noile date de identificare (copie certificată de parte): CI/certificat căsătorie etc.
  3. Dovada privind plata taxelor ONRC

Dacă vrei să scapi de cozile la ghișee și de clasicul dosar cu șină, poți rezolva online și foarte simplu cu ajutorul platformei StartCo.

Similar Posts