În cât timp ar trebui să îți găsești un contabil după înființare?
Află în cât timp ar trebui să îți găsești un contabil după înființare și când ai nevoie de contabil în funcție de forma de organizare.
Află în cât timp ar trebui să îți găsești un contabil după înființare și când ai nevoie de contabil în funcție de forma de organizare.
Vrei să îți deschizi un SRL în care vei fi atât asociat, cât și administrator? Află mai multe informații despre ce este administratorul unui SRL și care sunt responsabilitățile sale
Află ce este contractul de comodat și de cine trebuie semnat
Află din acest articol cum se deduc cheltuielile cu mașina.
Află ce taxe vei plăti pe firmă în 2023?
Află ce înseamnă semnătura olografă, olografă electronică și digitală și când poate fi aplicată fiecare dintre cele trei tipuri de semnături.
Prin procedura de majorare capital social se înțelege mărirea sumei care reprezintă capitalul social al societății sau includerea în patrimoniul societății al unui bun (imobil, teren, autovehicul, etc.), de către asociatul sau asociații firmei. Astfel, în funcție de natura sa, majorarea capitalului social poate fi de două tipuri: Majorare capital social prin aport de numerar Atunci când…
Un număr EORI (sau un cod EORI) este un număr de identificare a operatorilor economici și persoanelor fizice de pe teritoriul Uniunii Europene care efectuează operațiuni de import-export. Astfel, dacă ai o firmă (indiferent de forma sa juridică) care importă bunuri din afara Uniunii Europene sau care exportă bunuri în țări non-UE, ai nevoie de…
Ce este un cod TVA intracomunitar, când trebuie să îl obții și ce trebuie să faci pentru a-l obține? Citește în continuare acest articol și află tot ce trebuie să știi despre codul TVA Intracomunitar. 1. Ce este codul intracomunitar de TVA? Codul intracomunitar (special) de TVA este un cod care se folosește de către firmele…
Tocmai ți-ai înființat un PFA. Ai primit Certificatul de Înregistrare de la Registrul Comerțului și vrei să te apuci de treabă. Înainte de a putea începe efectiv activitatea, trebuie să „pregătești” firma din punct de vedere contabil, fiscal și administrativ, pentru a fi sigur că respecți toate prevederile legale. Iată care sunt cele 5 lucruri…