Cod CAEN 8210
8210 - Activităţi de secretariat şi servicii-suport
Această clasă include furnizarea unei combinații de servicii administrative de birou zilnice (de exemplu, recepție, planificare financiară, facturare și păstrarea evidențelor, personal, servicii poștale și de expediere etc.) pentru alții pe bază de contract sau tarif.
Această clasă include:
- pregătirea documentelor (de exemplu, editare, corectare, tastare, procesare de text și pre-arhivare)
- alte servicii de suport secretarial
- transcrierea documentelor
- redactarea de scrisori sau CV-uri
- furnizarea de servicii de închiriere a cutiilor poștale și alte servicii poștale și de expediere (de exemplu, pre-sortare, adresare)
- duplicare
- realizarea de planuri
- operarea copiatoarelor pentru fotocopiere ca serviciu de autoservire
- digitalizarea fișierelor (fără prelucrarea ulterioară a datelor)
- formatarea e-book-urilor
Această clasă include, de asemenea, activități de suport pentru alții pe bază de contract sau tarif care sunt funcții de suport de afaceri de rutină continue pe care afacerile și organizațiile le fac în mod tradițional pentru ele însele.
Unitățile clasificate în această clasă nu furnizează personal operativ pentru a desfășura operațiunile complete ale unei afaceri. Unitățile implicate într-un aspect particular al acestor activități sunt clasificate conform acelui aspect particular.
Această clasă exclude:
- tipărirea documentelor (tipărire offset, tipărire rapidă, tipărire digitală etc.), vezi 1812
- servicii de pretipărire, vezi 1813
- stocarea fișierelor pe hârtie, vezi 5210
- servicii de curierat, vezi 5320
- procesarea datelor și digitalizarea fișierelor asociate cu prelucrarea ulterioară a datelor, vezi 6310
- stocarea fișierelor de date, vezi 6310
- închirierea de birouri neechipate, spații de co-working și birouri complet echipate, vezi 6820
- activitățile centrelor de servicii partajate (SSC) cu activități strategice și manageriale/activități centralizate, vezi 7010
- dezvoltarea și organizarea campaniilor de publicitate prin poștă, vezi 7311
- închirierea containerelor care să fie folosite ca birouri, vezi 7739
- servicii de stenografie publică și servicii specializate de stenotipie (de exemplu, raportare judiciară), vezi 8299
- arhivarea tuturor tipurilor de documente (în formă de hârtie sau electronică), vezi 9112
Această clasă include:
- pregătirea documentelor (de exemplu, editare, corectare, tastare, procesare de text și pre-arhivare)- alte servicii de suport secretarial
- transcrierea documentelor
- redactarea de scrisori sau CV-uri
- furnizarea de servicii de închiriere a cutiilor poștale și alte servicii poștale și de expediere (de exemplu, pre-sortare, adresare)
- duplicare
- realizarea de planuri
- operarea copiatoarelor pentru fotocopiere ca serviciu de autoservire
- digitalizarea fișierelor (fără prelucrarea ulterioară a datelor)
- formatarea e-book-urilor
Această clasă include, de asemenea, activități de suport pentru alții pe bază de contract sau tarif care sunt funcții de suport de afaceri de rutină continue pe care afacerile și organizațiile le fac în mod tradițional pentru ele însele.
Unitățile clasificate în această clasă nu furnizează personal operativ pentru a desfășura operațiunile complete ale unei afaceri. Unitățile implicate într-un aspect particular al acestor activități sunt clasificate conform acelui aspect particular.
Această clasă exclude:
- tipărirea documentelor (tipărire offset, tipărire rapidă, tipărire digitală etc.), vezi 1812- servicii de pretipărire, vezi 1813
- stocarea fișierelor pe hârtie, vezi 5210
- servicii de curierat, vezi 5320
- procesarea datelor și digitalizarea fișierelor asociate cu prelucrarea ulterioară a datelor, vezi 6310
- stocarea fișierelor de date, vezi 6310
- închirierea de birouri neechipate, spații de co-working și birouri complet echipate, vezi 6820
- activitățile centrelor de servicii partajate (SSC) cu activități strategice și manageriale/activități centralizate, vezi 7010
- dezvoltarea și organizarea campaniilor de publicitate prin poștă, vezi 7311
- închirierea containerelor care să fie folosite ca birouri, vezi 7739
- servicii de stenografie publică și servicii specializate de stenotipie (de exemplu, raportare judiciară), vezi 8299
- arhivarea tuturor tipurilor de documente (în formă de hârtie sau electronică), vezi 9112