Schimbă sediul firmei fără bătăi de cap

Modifică adresa sediului social 100% online, dintr-o aplicație inteligentă și ușor de folosit. De oriunde ai fi, fără drumuri la instituții și dosar cu șină.

Începe aici

Ce spun cei care folosesc Startco

Cum funcționează?

  • 1. Intri în aplicația StartCo la secțiunea Schimbare sediu social
  • 2. Completezi datele firmei tale și încarci documentele pe care ți le cerem
  • 3. Ne ocupăm noi de toată procedura de Schimbare sediu social la Registrul Comerțului
  • Gata. În câteva zile modificarea este oficial înregistrată și te poți apuca de treabă.

Beneficiile tale

E floare la ureche să modifici sediul firmei cu StartCo

Rapid Parcurgi pașii din aplicația de modificare în doar 10 minute în loc să pierzi ore și zile întregi la instituții și birouri de consultanță.
Flexibil Faci modificarea exact când vrei tu și de oriunde te-ai afla. Nu depinzi de programul altcuiva sau de o locație anume.
Stress Free Nu interacționezi cu instituțiile. Economisești stres și energie și ai mai mult timp pentru lucrurile importante.
Simplu și fără birocrație La StartCo te așteaptă o experiență digitală simplă și user-friendly. Nu vei găsi proceduri stufoase, dosar cu șină și birocrație.
Siguranță Ești liniștit pentru că ești pe mâini bune. Nu faci greșeli, nu pierzi nimic din vedere și faci modificarea corect, așa cum trebuie.

Schimbare sediu social

  • Schimbare sediu social de la A la Z prin aplicația noastră digitală (generăm documentele complete, le depunem și comunicăm cu Registrul Comerțului)
  • Depunem cererea la Registrul Comerțului fără să mergi la notar
  • Îți oferim consultanță și îți răspundem la toate întrebările
  • Garantăm că vei avea o experiență plăcută: iar dacă ești nemulțumit de colaborare, îți dăm banii înapoi
500 Lei + aprox.183 Lei taxe Registru

Ce trebuie să știi despre Schimbare sediu social

Când trebuie să modifici sediul social?

Sediul social trebuie modificat atunci când intervine în mod natural această necesitate sau când perioada de valabilitate a sediului actual urmează să expire.

Atenție! Nu lăsa sediul să expire. Dacă perioada de valabilitate a sediului social expiră, firma poate fi declarată inactivă fiscal iar administratorul va avea fapte înscrise în cazierul fiscal (prin urmare, nu va mai putea fi asociat sau administrator în alte firme până la ștergerea cazierului).

Dacă nu știi care este perioada de valabilitate a sediului social, verifică pe ce perioadă a fost încheiat contractul de comodat/închiriere pentru folosința spațiului sau scoate un certificat constatator de la Registrul Comerțului. Prelungește valabilitatea sau modifică adresa sediului cu 30 de zile înainte de expirarea valabilității.

De ce documente ai nevoie pentru schimbarea sediului social?

Atunci când modifici sediul social al firmei, ai nevoie de un nou contract de comodat sau de închiriere pentru spațiul unde vrei să stabilești sediul. Dacă vrei să stabilești sediul social într-un spațiu care este proprietatea firmei, atunci ai nevoie doar de un act de proprietate.

Pentru redactarea documentelor mai ai nevoie și de buletinele asociaților și ale administratorilor.

Ce documente se modifică în firmă ca urmare a schimbării sediului?

Odată cu modificarea sediului social, Registrul Comerțului va emite noi documente de Înmatriculare ale firmei: certificat de înregistrare (CUI) și certificate constatatoare de autorizare a activității. De asemenea, ulterior înregistrării la Registrul Comerțului va trebui să depui declarația 010 la ANAF și să îți preschimbi Certificatul de Înregistrare în Scopuri TVA (sau TVA intracomunitar), dacă este cazul.

Ce mai trebuie să faci după schimbarea sediului la Registrul Comerțului?

După ce ai modificat adresa sediului social la Registrul Comerțului, nu uita să actualizezi peste tot noile date de identificare ale firmei (de exemplu, va trebui să modifici adresa sediului în programul de facturare pe care îl folosești și să îți anunți furnizorii în legătură cu modificarea, astfel încât noile facturi emise să fie cu adresa nouă).

StartCo

antreprenori

Acum poți să te concentrezi pe ce e cu adevărat important. Pe ce știi să faci mai bine. Pe afacerea ta. StartCo există pentru antreprenori. Am redus birocrația la câțiva pași ușor de urmat. StartCo îi susține pe antreprenori. Am tradus legislația în limbaj uman. Am eliminat deplasările la instituții și statul la cozi.

Discută cu un consultant. Suntem aici pentru tine.

Contactează-ne la 0371 700 410, scrie-ne la adresa contact@startco.ro sau lasă-ne datele tale prin intermediul formularului și te sunăm noi.

Te contactăm noi

Ai sprijin la fiecare pas

Îți oferim suport telefonic, pe email și prin chat oricând ai întrebări sau ai nevoie de ajutor

Apelează-ne la 0371 700 410 sau completează formularul de contact și te sunăm noi. Suntem aici pentru tine!

Satisfacția clienților noștri este cea mai importantă.

Dacă ești nemulțumit de colaborarea cu noi, poți renunța, fără nicio consecință și îți dăm banii înapoi.