Schimbă sediul PFA fără bătăi de cap
Modifică adresa sediului PFA 100% online, dintr-o aplicație inteligentă și ușor de folosit. De oriunde ai fi, fără drumuri la instituții și dosar cu șină.
Începe aiciCe spun cei care folosesc StartCo
Cum funcționează?
- 1. Intri în aplicația StartCo la secțiunea Schimbare sediu PFA
- 2. Completezi datele firmei tale și încarci documentele pe care ți le cerem
- 3. Ne ocupăm noi de toată procedura de Schimbare sediu PFA la Registrul Comerțului
-
Beneficiile tale
Schimbare sediu PFA
- Schimbare sediu PFA de la A la Z prin aplicația noastră digitală (generăm documentele complete, le depunem și comunicăm cu Registrul Comerțului)
- Depunem cererea la Registrul Comerțului fără să mergi la notar
- Îți oferim consultanță și îți răspundem la toate întrebările
- Garantăm că vei avea o experiență plăcută: iar dacă ești nemulțumit de colaborare, îți dăm banii înapoi
Ce trebuie să știi despre Schimbare sediu PFA
Când trebuie să modifici sediul PFA?
Sediul PFA trebuie modificat atunci când intervine în mod natural această necesitate sau când perioada de valabilitate a sediului actual urmează să expire.
Atenție! Nu lăsa sediul să expire. Dacă perioada de valabilitate a sediului expiră, PFA-ul poate fi declarat inactiv fiscal iar tu, în calitate de titular PFA, te poți alege cu fapte înscrise în cazierul fiscal (prin urmare, nu vei mai putea fi asociat sau administrator în alte firme sau avea PFA pe numele tău până la ștergerea cazierului).
Dacă nu știi care este perioada de valabilitate a sediului PFA, verifică pe ce perioadă a fost încheiat contractul de comodat/închiriere pentru folosința spațiului sau scoate un certificat constatator de la Registrul Comerțului. Prelungește valabilitatea sau modifică adresa sediului PFA cu 30 de zile înainte de expirarea valabilității.
De ce documente ai nevoie pentru schimbarea sediului PFA?
Atunci când modifici sediul PFA-ului, ai nevoie de un contract de comodat sau de închiriere pentru spațiul unde vrei să stabilești noul sediu.
Pentru redactarea documentelor mai este nevoie și de copia de buletin a titularului PFA.
Ce documente se modifică în urma schimbării sediului?
Odată cu modificarea sediului, Registrul Comerțului va emite noi documente de Înmatriculare ale PFA-ului: certificat de înregistrare (CUI) și certificate constatatoare de autorizare a activității. De asemenea, ulterior înregistrării la Registrul Comerțului va trebui să îți preschimbi Certificatul de Înregistrare în Scopuri TVA (sau TVA intracomunitar), dacă este cazul.
Ce mai trebuie să faci după schimbarea sediului PFA la Registrul Comerțului?
După ce ai modificat adresa sediului PFA la Registrul Comerțului, nu uita să actualizezi peste tot noile date de identificare (de exemplu, va trebui să modifici adresa sediului PFA în programul de facturare pe care îl folosești și să îți anunți furnizorii în legătură cu modificarea, astfel încât noile facturi emise să fie cu adresa nouă).
StartCo
antreprenori
Discută cu un consultant. Suntem aici pentru tine.
Contactează-ne la 0371 700 410, scrie-ne la adresa contact@startco.ro sau lasă-ne datele tale prin intermediul formularului și te sunăm noi.
Te contactăm noi
Ai sprijin la fiecare pas
Îți oferim suport telefonic, pe email și prin chat oricând ai întrebări sau ai nevoie de ajutor
Apelează-ne la 0371 700 410 sau completează formularul de contact și te sunăm noi. Suntem aici pentru tine!
Satisfacția clienților noștri este cea mai importantă.
Dacă ești nemulțumit de colaborarea cu noi, poți renunța, fără nicio consecință și îți dăm banii înapoi.