Schimbă denumirea firmei fără bătăi de cap
Modifici denumirea firmei 100% online, dintr-o aplicație inteligentă și ușor de folosit. De oriunde ai fi, fără drumuri la instituții și dosar cu șină.
Începe aiciCe spun cei care folosesc StartCo
Cum funcționează?
- 1. Intri în aplicația StartCo la secțiunea Schimbare denumire firmă
- 2. Completezi datele firmei tale și încarci documentele pe care ți le cerem
- 3. Ne ocupăm noi de toată procedura de Schimbare denumire firmă la Registrul Comerțului
-
Beneficiile tale
E floare la ureche să schimbi denumirea firmei cu StartCo
Schimbare denumire firmă
- Schimbare denumire firmă de la A la Z prin aplicația noastră digitală (generăm documentele complete, le depunem și comunicăm cu Registrul Comerțului)
- Depunem cererea la Registrul Comerțului fără să mergi la notar
- Îți oferim suport și îți răspundem la toate întrebările
- Garantăm că vei avea o experiență plăcută: iar dacă ești nemulțumit de colaborare, îți dăm banii înapoi
Ce trebuie să știi despre Schimbare denumire firmă
De ce ai nevoie pentru a schimba denumirea firmei?
Pentru a schimba denumirea firmei, în primul rând trebui să știi care dorești să fie noua denumire. Dacă denumirea pe care o dorești este disponibilă și îndeplinește criteriile de eligibilitate, atunci denumirea se rezervă la Registrul Comerțului. De asemenea, pentru redactarea documentelor necesare modificării mai ai nevoie și de buletinele asociaților și administratorilor.
Ce documente se modifică în firmă ca urmare a schimbării denumirii?
Odată cu modificarea denumirii, Registrul Comerțului va emite noi documente de Înmatriculare ale firmei: certificat de înregistrare (CUI) și certificate constatatoare de autorizare a activității. De asemenea, ulterior înregistrării la Registrul Comerțului va trebui să depui declarația 010 la ANAF și să îți preschimbi Certificatul de Înregistrare în Scopuri TVA (sau TVA intracomunitar), dacă este cazul.
Ce mai trebuie să faci după schimbarea denumirii la Registrul Comerțului?
După ce ai modificat denumirea firmei la Registrul Comerțului, nu uita să actualizezi peste tot noile date de identificare ale firmei (de exemplu, va trebui să introduci noua denumire a firmei în programul de facturare pe care îl folosești și să îți anunți furnizorii în legătură cu modificarea, astfel încât noile facturi emise să fie cu denumirea nouă).
StartCo
antreprenori
Discută cu un consultant. Suntem aici pentru tine.
Contactează-ne la 0371 700 410, scrie-ne la adresa contact@startco.ro sau lasă-ne datele tale prin intermediul formularului și te sunăm noi.
Te contactăm noi
Ai sprijin la fiecare pas
Îți oferim suport telefonic, pe email și prin chat oricând ai întrebări sau ai nevoie de ajutor
Apelează-ne la 0371 700 410 sau completează formularul de contact și te sunăm noi. Suntem aici pentru tine!
Satisfacția clienților noștri este cea mai importantă.
Dacă ești nemulțumit de colaborarea cu noi, poți renunța, fără nicio consecință și îți dăm banii înapoi.