Prelungește sediul PFA fără bătăi de cap
Prelungește adresa sediului PFA 100% online, dintr-o aplicație inteligentă și ușor de folosit. De oriunde ai fi, fără drumuri la instituții și dosar cu șină.
Începe aiciCe spun cei care folosesc StartCo
Cum funcționează?
- 1. Intri în aplicația StartCo la secțiunea Prelungire sediu PFA
- 2. Completezi datele firmei tale și încarci documentele pe care ți le cerem
- 3. Ne ocupăm noi de toată procedura de Prelungire sediu PFA la Registrul Comerțului
-
Beneficiile tale
E floare la ureche să prelungești sediul PFA cu StartCo
Prelungire sediu PFA
- Prelungire sediu PFA de la A la Z prin aplicația noastră digitală (generăm documentele complete, le depunem și comunicăm cu Registrul Comerțului)
- Depunem cererea la Registrul Comerțului fără să mergi la notar
- Îți oferim suport și îți răspundem la toate întrebările
- Garantăm că vei avea o experiență plăcută: iar dacă ești nemulțumit de colaborare, îți dăm banii înapoi
Ce trebuie să știi despre Prelungire sediu PFA
Ce înseamnă prelungirea sediului PFA?
Prelungirea sediului se referă concret la prelungirea valabilității sediului, adică a duratei pentru care PFA-ul a primit dreptul de a-și stabili sediul la adresa din prezent. Prelungirea duratei înseamnă că sediul PFA rămâne la aceeași adresă (diferit de schimbarea sediului, care înseamnă mutarea sediului la o nouă adresă).
De unde știu care e durata de valabilitate a sediului PFA și când trebuie să îl prelungesc?
Durata de valabilitate a sediului este înscrisă în contractul de comodat/închiriere pentru folosința spațiului. Dacă nu mai găsești acest document, poți scoate un certificat constatator de la Registrul Comerțului pentru a afla până când este valabil sediul PFA-ului tău.
Trebuie neapărat să prelungesc sediul? De ce?
Da. Este esențial să nu lași sediul PFA să expire. Sediul trebuie să fie mereu în termen de valabilitate. Dacă perioada de valabilitate a sediului expiră, PFA-ul poate fi declarat inactiv fiscal iar tu, în calitate de titular PFA, te poți alege cu fapte înscrise în cazierul fiscal (prin urmare, nu vei mai putea fi asociat sau administrator în alte firme sau avea PFA pe numele tău până la ștergerea cazierului).
Motivul pentru care sediul PFA trebuie să fie mereu în termen de valabilitate este deoarece instituțiile statului trebuie să știe unde te pot contacta și unde îți pot trimite scrisori și documente oficiale.
De ce documente ai nevoie pentru prelungirea sediului PFA?
Atunci când dorești să prelungești sediul social al PFA-ului, ai nevoie de un act adițional la contractul de comodat sau de închiriere inițial. Prin actul adițional, părțile contractante stabilesc prelungirea perioadei în care PFA-ul are dreptul de a avea sediul stabilit la adresa din contract.
Pentru redactarea documentelor mai este nevoie și de copia de buletin a titularului PFA.
StartCo
antreprenori
Discută cu un consultant. Suntem aici pentru tine.
Contactează-ne la 0371 700 410, scrie-ne la adresa contact@startco.ro sau lasă-ne datele tale prin intermediul formularului și te sunăm noi.
Te contactăm noi
Ai sprijin la fiecare pas
Îți oferim suport telefonic, pe email și prin chat oricând ai întrebări sau ai nevoie de ajutor
Apelează-ne la 0371 700 410 sau completează formularul de contact și te sunăm noi. Suntem aici pentru tine!
Satisfacția clienților noștri este cea mai importantă.
Dacă ești nemulțumit de colaborarea cu noi, poți renunța, fără nicio consecință și îți dăm banii înapoi.