Prelungește mandatul de administrator fără bătăi de cap
Prelungești mandatul de administrator 100% online, dintr-o aplicație inteligentă și ușor de folosit. De oriunde ai fi, fără drumuri la instituții și dosar cu șină.
Începe aiciCe spun cei care folosesc StartCo
Cum funcționează?
- 1. Intri în aplicația StartCo la secțiunea Prelungire mandat administrator
- 2. Completezi datele firmei tale și încarci documentele pe care ți le cerem
- 3. Ne ocupăm noi de toată procedura de Prelungire mandat administrator la Registrul Comerțului
-
Beneficiile tale
E floare la ureche să prelungești mandatul de administrator cu StartCo.
Prelungire mandat administrator
- Prelungire mandat administrator de la A la Z prin aplicația noastră digitală (generăm documentele complete, le depunem și comunicăm cu Registrul Comerțului)
- Depunem cererea la Registrul Comerțului fără să mergi la notar
- Îți oferim suport și îți răspundem la toate întrebările
- Garantăm că vei avea o experiență plăcută: iar dacă ești nemulțumit de colaborare, îți dăm banii înapoi
Ce trebuie să știi despre Prelungire mandat administrator
Ce înseamnă prelungirea mandatului de administrator?
Prelungirea mandatului de administrator se referă concret la prelungirea duratei pentru care administratorul a fost numit în această funcție.
De unde știu care e durata mandatului și când trebuie să o prelungesc?
Durata mandatului de administrator este înscrisă în actul constitutiv al firmei. Dacă nu mai găsești acest document, poți scoate un certificat constatator de la Registrul Comerțului pentru a afla până când este valabil mandatul administratorului.
Atenție! Dacă durata mandatului apare ca fiind nelimitată, aceasta va expira automat după 3 ani conform art. 2015 din Codul Civil. În acest caz, ce trebuie să faci este să actualizezi Actul Constitutiv și să modifici durata mandatului pe o perioadă de maximum 99 ani.
Trebuie neapărat să prelungesc durata mandatului? De ce?
Da. Este esențial să nu lași mandatul administratorului să expire deoarece în perioada când mandatul este expirat, administratorul nu își poate exercita funcția de reprezentant legal al firmei.
Ce documente sunt necesare la prelungirea mandatului de administrator?
Pentru prelungirea mandatului de administrator sunt necesare buletinele asociaților și ale administratorilor.
Ce documente se modifică în firmă atunci când se prelungește mandatul de administrator?
Documentul care se modifică este Actul Constitutiv. Acesta va fi actualizat cu noua durată a mandatului de administrare.
StartCo
antreprenori
Discută cu un consultant. Suntem aici pentru tine.
Contactează-ne la 0371 700 410, scrie-ne la adresa contact@startco.ro sau lasă-ne datele tale prin intermediul formularului și te sunăm noi.
Te contactăm noi
Ai sprijin la fiecare pas
Îți oferim suport telefonic, pe email și prin chat oricând ai întrebări sau ai nevoie de ajutor
Apelează-ne la 0371 700 410 sau completează formularul de contact și te sunăm noi. Suntem aici pentru tine!
Satisfacția clienților noștri este cea mai importantă.
Dacă ești nemulțumit de colaborarea cu noi, poți renunța, fără nicio consecință și îți dăm banii înapoi.