Actualizează-ți datele la ONRC fără bătăi de cap

Actualizezi datele personale 100% online, dintr-o aplicație inteligentă și ușor de folosit. De oriunde ai fi, fără drumuri la instituții și dosar cu șină.

Începe aici

Ce spun cei care folosesc StartCo

Cum funcționează?

  • 1. Intri în aplicația StartCo la secțiunea Actualizare date
  • 2. Completezi datele firmei tale și încarci documentele pe care ți le cerem
  • 3. Ne ocupăm noi de toată procedura de Actualizare date la Registrul Comerțului
  • Gata. În câteva zile modificarea este oficial înregistrată și te poți apuca de treabă.

Beneficiile tale

E floare la ureche să îți actualizezi datele la Registrul Comerțului cu StartCo.

Rapid Parcurgi pașii din aplicația de modificare în doar 10 minute în loc să pierzi ore și zile întregi la instituții și birouri de consultanță.
Flexibil Faci modificarea exact când vrei tu și de oriunde te-ai afla. Nu depinzi de programul altcuiva sau de o locație anume.
Stress Free Nu interacționezi cu instituțiile. Economisești stres și energie și ai mai mult timp pentru lucrurile importante.
Simplu și fără birocrație La StartCo te așteaptă o experiență digitală simplă și user-friendly. Nu vei găsi proceduri stufoase, dosar cu șină și birocrație.
Siguranță Ești liniștit pentru că ești pe mâini bune. Nu faci greșeli, nu pierzi nimic din vedere și faci modificarea corect, așa cum trebuie.

Actualizare date

  • Actualizare date de la A la Z prin aplicația noastră digitală (generăm documentele complete, le depunem și comunicăm cu Registrul Comerțului)
  • Depunem cererea la Registrul Comerțului fără să mergi la notar
  • Îți oferim suport și îți răspundem la toate întrebările
  • Garantăm că vei avea o experiență plăcută: iar dacă ești nemulțumit de colaborare, îți dăm banii înapoi
250 Lei + 0 Lei taxe Registru

Ce trebuie să știi despre Actualizare date

Când trebuie să actualizez datele la Registrul Comerțului?

Actualizarea datelor personale la Registrul Comerțului este necesară atunci când un asociat sau administrator din firmă își modifică datele de identificare, adică actul de identitate prezentat la înființarea firmei. Actualizarea datelor este necesară pentru ca informațiile din baza de date a Registrului Comerțului să corespundă cu noile date de identificare ale persoanei.

Ce documente sunt necesare pentru actualizarea datelor la Registrul Comerțului?

Documentele necesare sunt copiile de buletin ale asociaților sau administratorilor care doresc actualizarea datelor de identificare.

StartCo

antreprenori

Acum poți să te concentrezi pe ce e cu adevărat important. Pe ce știi să faci mai bine. Pe afacerea ta. StartCo există pentru antreprenori. Am redus birocrația la câțiva pași ușor de urmat. StartCo îi susține pe antreprenori. Am tradus legislația în limbaj uman. Am eliminat deplasările la instituții și statul la cozi.

Discută cu un consultant. Suntem aici pentru tine.

Contactează-ne la 0371 700 410, scrie-ne la adresa contact@startco.ro sau lasă-ne datele tale prin intermediul formularului și te sunăm noi.

Te contactăm noi

Ai sprijin la fiecare pas

Îți oferim suport telefonic, pe email și prin chat oricând ai întrebări sau ai nevoie de ajutor

Apelează-ne la 0371 700 410 sau completează formularul de contact și te sunăm noi. Suntem aici pentru tine!

Satisfacția clienților noștri este cea mai importantă.

Dacă ești nemulțumit de colaborarea cu noi, poți renunța, fără nicio consecință și îți dăm banii înapoi.